Verzending en levering
Wanneer je een artikel in de webshop hebt besteld, zorgen wij ervoor dat je bestelling wordt klaargemaakt. Je kunt je bestelling als brievenbuspost laten verzenden of kiezen voor ophalen (deze keuzeoptie is te vinden bij de laatste stap in het bestelproces). De verzendkosten worden automatisch verrekend in je winkelwagentje. Afhalen is gratis. We streven er naar om je pakketje binnen 1 t/m 3 werkdagen te versturen.
Ruilen en retour.
Ben je niet tevreden over je product? Dan mag je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product moet dan wel ongebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening. Als wij je retour hebben ontvangen, betalen wij zo snel mogelijk het bedrag terug. Wanneer je de bestelling ongefrankeerd retourneert zijn wij genoodzaakt extra kosten van € 15,00 in rekening te brengen.
Klachtenregeling
Het kan gebeuren dat je bestelling onverwacht gebreken vertoont of toch niet naar wens is. Als je een klacht hebt of een andere vraag over je bestelling, dan kun je ons mailen via info@kindertheateronwijz.nl. Wij proberen het zo goed mogelijk voor je op te lossen. Ook als er andere vragen zijn, die hierboven niet vermeld zijn, kun je via dit mailadres contact met ons opnemen.